Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:21:39+01:00
Sprawia to, ze przybyl na "Wyspe" i nikt go nie znal. Byl obca osoba dla tamtejszych ludzi.
4 4 4
2009-10-27T16:25:13+01:00
Jest obcy przez to że przybywa na wyspę przyjaciół, nie przedstawia się, jest zamknięty w sobie, dla dzieci na początku jest "dziwny"
3 5 3
2009-10-27T17:16:59+01:00
Przybył na wyspę i na poczatku dla osób mieszkających tam był obcy.
2 5 2