Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:35:30+01:00
Tragizmo polakow polegal na tym ze chceiali oni wygrac z wojskami przeciwnika ale nie mieli szans poniewaz tamtych bylo wiecej
mysle ze o to chodzi ;)
1 2 1
2010-03-19T17:44:47+01:00
Powstanie warszawskie pochłonęło bardzo wiele ofiar. Powstańcy liczyli na wygraną ale musieli się pogodzić, że mieli znacznie mniejsze siły od wroga. Klęska powstania polegała między innymi na tym, iż dowódcy źle dowodzili powstaniem.