Odpowiedzi

2010-03-19T17:39:55+01:00
X-waga głowy
x+0,5kg-głowa tułowia

x+x+0,5kg=2,5kg
2x+0,5kg=2,5kg /-0,5kg
2x=2kg /:2
x=1kg

Odp. Sama głowa waży 1 kg
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:41:20+01:00
2,5kg = 2500g
0,5kg = 500g

tułów -x
głowa - x-500g

x+ x-500 = 2500
2x = 2500+500
2x= 3000/:2
x= 1500g = 1,5kg - tułów

1500-500 = 1000 g = 1kg -głowa

Pozdrawiam;)
7 4 7
2010-03-19T17:50:29+01:00
X+x-500=2500
2x=2500+500
2x=3000/:2
x=1500

2500-1500=1000
ODP: Głowa waży 1kg
4 3 4