Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:50:08+01:00
1 ha = 10000 m²
7650 ha = 76500000 m² = 76,5 km²

1: 300 000
1cm-300 000 cm
1cm-3 km
1cm²-9km²
x - 76,5 km²

x= 76,5/9= 8,5 cm²
Odp. Powierzchnia parku na mapie to 8,5 cm²
2010-03-19T17:52:57+01:00
Trzeba to zamienić na cm.Więc zamieniamy najpierw na m^2.

1ha=10 000m^2

7650ha=76 500 000m^2

76 500 000 m^2=7 650 000 000 dm^2

7 650 000 000 dm^2=765 000 000 000cm^2

765 000 000 000cm^2:300 000=2550000cm^2- tyle miał na mapie
2010-03-19T17:58:34+01:00
1ha=0,01km²
7650ha=76,5km²

1:300 000
1cm-300 000cm
1cm-3000m
1cm-3km
1cm²-9km²

76,5km²:9km²=8,5cm²

odp.na mapie w skali 1:300 000 powierzchnia wynosi 8,5cm²