Odpowiedzi

2010-03-19T17:44:55+01:00
1 . zabieg, który stosuje się dla oczyszczenia krwi ze szkodliwych produktów metabolizmu, jest on stosowany w zaawansowanej przewlekłej ...
2 . problemy z dostarczeniem moczu .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:47:20+01:00
Dializa ona służy do wyrównywania płynów w organizmie, i umożliwia oczyszczanie krwi.

Choroby Układu Wydalniczego mogą być choroby nerek,albo problemy z układem moczowym.
2 3 2