Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:01:12+01:00
Demokaracja to ustrój który narodził się w grecji. Demokracja to władza ludu. Jest ona dobrym uistrojem politycznym. Państwo jest dla wszystkich obywateli i każdy powinien mieć prawo decydować o jego losach. Właśnie decyzje o losach państw umożliwia demokracja. Sami możemy decydować co chcemy zmienić w państwie. mamy możliwość jawnie okazywać nasze niezadowolenie. Nikt nie może nas za to karać jak i po części sami jesteśmy jemu winni bo przecież władza należy po części do każdego z nas, Moim zdaniem demokracja jest dobra powinniśmy sami decydować o naszym życiu, losie.Mieć na to wpływ choć po części
18 2 18
2010-03-19T18:01:41+01:00
Uważam, że demokracja jest dobrym ustrojem, ponieważ głosuje się większością głosów. W taki sposób wszyscy są traktowania na równo. Nikt nie sprzeciwia się wyborem innych, bo wie, że inni też mają prawo wybrania sobie odpowiedniego kandydata. W demokracji wybory są uczciwe i sprawiedliwe. Obywatele głosują indywidualnie i rozsądnie. Każdy wybiera sobie na kogo chce głosować i nie sugeruje się wyborem innych. Demokracja jest najbardziej rozpowrzechnianą formą głosowania na świecie. Bardzo dużo ludzi właśnie z takiego źródła głosowania korzysta. Ten ustrój moim zdaniem bardzo nam ułatwia głosowanie. Jest to forma bardzo wygodna i skuteczna.
8 4 8