Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:57:25+01:00
Przyszło lato ciepłą porą
Miało tańczyć za zaporą
Wytworzonej z cienkiej nici
Z białą szatą, za dnia zżyci
3 2 3
2010-03-19T17:58:04+01:00
To wierszyk o ... oo hymm... o "ZDROWIU"

Z rana przysiad i dwa skoki,
to do zdrowia są dwa kroki.
Nie siedź już przed komputerem,
baw się z nami, jedź rowerem.
Ruch jest świetny i wspaniały,
nikt do tego nie jest za mały.
Telewizor to zła rzecz,
gdy Cię kusi mów mu precz !!!

Więc teraz na pole wyjdź i zdrowo żyj !!

(trochę taki siaki, ale myślę, że się do czegoś Ci przyda)
Pozdro :D
14 4 14