Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:55:35+01:00
M:Krzyżak
D:Krzyżaka
c:krzyżakowi
b:krzyżaka
n: z krzyżakiem
msc:o krzyżaku
w: krzyżak

m:krzyżacy
d:krzyżaków
c:krzyżakom
b:krzyżaków
n:z krzyżakami
msc: o krzyżakach
w : krzyzacy
1 5 1
2010-03-19T17:57:35+01:00
M. krzyżak
D.krzyżaka
C.krzyżakowi
B.krzyżaka
N. krzyżakiem
Msc. krzyżaku
W. krzyżaku

M. krzyżacy
D. krzyżaków
C. krzyżakom
B. krzyżaków
N. krzyżakami
Msc. krzyżakach
W. krzyżacy
2010-03-19T17:58:12+01:00
L.poj.
M.krzyżak
D.Krzyżaka
C.krzyżaka
B. krzyżakowi
N.krzyżakiem
Ms. Krzyżaku
W.Krzyżak!

l.mn.
M.Krzyżacy
D.krzyżaków
C.Krzyżaków
B.Krzyżakom
N.krzyżakami
Ms.Krzyżakach
W. Krzyżacy