Witam potrzebuje drugich życzeń innych niż były poprzednio w moim wcześniejszym zadaniu . Życzenia po rosyjsku dla nauczycielki to mają być życzenia Bożonarodzeniowe !!!!!
Potrzebne są na poniedziałek więc szybko ! nie muszą być dlugie chodzi mi jedynie o stylistycznie poprawne tak z 4 zdania.

Po rosyjsku i po polsku co to oznacza .

z gory thx.


Rosyjski Rosyjski

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:55:30+01:00
W te święta magiczne,
życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek
z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka,
a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką
od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego
w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
niech te święta będą wesołe
Dla Ciebie i Twoich bliskich życzy ....-
Праздничные дни магического,
Я посылаю много пожеланий.
Ароматный jodełek
с огромным огней.
Sianka под скатерть,
и приветствуют Снеговик.
Подарки под елкой
от Деда Мороза со счастливым норки
Тепло
День Рождества Христова.
Много еды на столе,
Пусть праздник будет веселым
Для Вас и Ваших близких пожелания ....
2010-03-19T17:59:15+01:00
Droga pani . W dniu Bożego Narodzenia chciałbym życzyć Tobie miłych i spokojnych dni świąt, oraz cudownego, beztroskiego i długiego życia jakie Cię jeszcze czeka . Myślę ,że choinka w Twym domu odzwierciedla twoje poczucie humoru.

Миссис Пути. На Рождество я желаю вам приятно и спокойные дни праздников, и прекрасные, беззаботные и длительный срок службы, что вы все еще ждет. Я думаю, что елка в Ваш дом отражает ваше чувство юмора.
2010-03-19T18:02:47+01:00
Droga pani . W dniu Bożego Narodzenia chciałbym życzyć Tobie miłych i spokojnych dni świąt, oraz cudownego, beztroskiego i długiego życia jakie Cię jeszcze czeka . Myślę ,że choinka w Twym domu odzwierciedla twoje poczucie humoru. Миссис Пути. На Рождество я желаю вам приятно и спокойные дни праздников, и прекрасные, беззаботные и длительный срок службы, что вы все еще ждет. Я думаю, что елка в Ваш дом отражает ваше чувство юмора.