Potrzebuję Waszych pomysłów ;]

Jak zakończyć referat (na 1/2 str. A4)
nt. PROMIENIOTWÓRCZOŚĆ, RADIOAKTYWNOŚĆ,
BADANIA M.CURIE I H.BECQERELA NAD PIERWIASTKAMI PROMIENIOTWÓRCZYMI.??

Liczy się każdy pomysł ;]
Daję `naj` i 30 pkt.

_Pomożecie.?? ;]
Pzdr. ;p

2

Odpowiedzi

2010-03-19T18:08:54+01:00
Promieniotworczosc jak i radioaktywnosc sa waznymi odkryciamh dla calej ludzkosci. Powinny wszystkim sluzyc w dobrej wierze ale nie powolmy aby te badania nie obrocily sie przeciw nam bo skutki bylyby fatalne.

mam nadzieje ze pomoglem;)
licze na naj;)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:09:02+01:00
Możesz napisać, co dzięki tym badaniom M. Curie mamy dzisiaj jak to wpłynęło na obecne czasy.
Np.:
Uważam, że badania prowadzone przez M.CURIE I H.BECQERELA NAD PIERWIASTKAMI PROMIENIOTWÓRCZYMI posunęły rozwój chemii do przodu.
CO mamy dzięki radioaktywności i promieniotwórczości
4 4 4