Odpowiedzi

2010-03-19T19:02:14+01:00
Mein Deutschlehrer ist sehr nett. Er heißst ............. Er ist super. Disem Lehrer kann super lehren. Auf seinem Stunde alle in meiner Klasse sind interessiert, und fühlen sich klug, weil er kann sehr gut erklären.


Mój nauczyciel jest bardzo miły. Nazywa się .................. Jest świetny. Ten Nauczyciel potrafi świetnie uczyć. Na jego lekcjii wszyscy w mojej klasie są zainteresowani lekcją i czują się mądrzy, ponieważ nauczyciel tan potrafi świetne tłumaczyć.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T19:05:04+01:00
Ja podaje przykład, jak możesz napisać. Przecież możesz wymyślić... Meine Lieblienglehrerin its Frau [tu podaj nazwisko].Sie unterichtet Mathe. Sie ist vierzig. Sie ist 180 Gross.Sie hat grune Augen, sie hat [kolor, długość włosów] Haare.Sie ist cool, super, fantastisch, elegant.Frau [nazwisko] hat gross Fachrissen.Sie beantwartet jede Frage.


Tłumacze-Moim ulubionym nauczycielem jest pani [nazwisko]. Ony uczy matematyki.Ona ma 40 lat.Ona ma 180 cm wzostu.Ona ma zielone oczy, [kolor, długość włosów] włosy.Ona jest fajna, super, fantastyczna, elegancka.Pani [nazwisko] jest dobra w tym co robi.
2010-03-19T19:06:26+01:00
Mój nauczyciel języka niemieckiego jest średniego wzrostu .Ma czarne krótkie włosy i zielone oczy.W wolnych chwilach lubi grać w piłkę nożną i ping-ponga .Jest w tym bardzo dobry


Mein Lehrer der deutschen Sprache ist von mittlerer Größe. Er hat kurzes, schwarzes Haar und grüne Augen. In ihrer Freizeit spielt gerne Fußball und Tennis. Es ist ein sehr guter