Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:11:16+01:00
Język ojczysty jest bardzo ważny. Takim jezykiem posługujemy się na co dzień. Mamy się czym chlubic wśród innych narodów. Każdy kraj ma swój ojczysty język.To on pozwala na takie praktyczne słownictwo.
1 5 1
2010-03-19T18:14:09+01:00
Jezyk ojczysty jest bardzo wazny.Stanowi on podstawę tradycji danego panstwa ,ponad to wyroznia nas za granicą.Jezyk ojczysty w zyciu narodu spelnia wiele funkce podastawowymi są: mozliwosc porozumiewania sie oraz
mozliwosc podniesienia poziomu zycia zwiazanego z kulturą jezyka.
1 5 1