Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:17:45+01:00
Kościół jako wspólnota, ale także organizacja wspomaga wiernych duchowo. Modli się za zmarłych, żyjących i chorych.
lub
Kościół:
-wspiera duchowo ludzi chorych,
-modli się o wszystkich,
-prosi o łaskę dla ludzi,
-pomaga w cierpieniu.
1 5 1
2010-03-19T18:18:36+01:00
Pomoc dla chorych np. zbieranie pieniędzy, namaszczanie
Pomoc dla zmarłych np. odprawianie mszy świętej,
2010-03-19T18:26:33+01:00
Przykładem pomocy kościoła dla ludzi chorych jest to iż są chrzescijańscy misjonarze którzy leczą chorych oraz ksiądz namaszcza chorych a zmarłym kosciól udziela pogrzebu i nadzieji na życie wieczne.