Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:18:24+01:00
1. bit
2. Katalog, folder (ang. directory, folder) – logiczna struktura organizacji danych na nośnikach pamięci. Katalog może zawierać pliki i kolejne katalogi. Można powiedzieć, że katalog to pojemnik na pliki (i/lub inne katalogi), pozwalający je katalogować, zamiast składować bezpośrednio w katalogu głównym systemu plików.

W systemach operacyjnych z graficznym interfejsem użytkownika katalog bywa różnie przedstawiany – w Workbenchu (AmigaOS) jako szuflada, w Microsoft Windows jako teczka. W Microsoft Windows 95, dotychczasowe katalogi wraz z oknami je wyświetlającymi zyskały wiele nowych cech, np. wyświetlanie w oknie folderu strony WWW, tapety i innych. Nazwa folder jest również używana w środowisku GNOME.

Czasami nazwą folder lub katalog jest określany pojedynczy plik zawierający inne pliki, w szczególności wiadomości internetowe (poczty elektronicznej lub grup dyskusyjnych).

Foldery umożliwiają uporządkowanie informacji zapisanych w plikach na dysku, ich tematyczne pogrupowanie oraz oddzielenie plików powstałych w różnych aplikacjach.
3.Wejścia
2010-03-19T18:25:39+01:00
1.podstawową jednostkom pamięci jest bit
2.folder jest to logiczna struktura organizacji danych na nośnikach pamięci.folder może zawierać pliki i kolejne foldery.
3.pendrive jest urządzeniem wejścia
2010-03-19T18:40:29+01:00
1.Bait
2.To po prostu plik gdzie zostały zapisane listy
3.wejścia