Odpowiedzi

2009-10-27T16:28:12+01:00
A dokładniej nie zbyt rozumiem ?! :/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:31:19+01:00
Moja wioska jest mala ale chędroga. Dobrze sie czuje w gronie sąsiadów i innych mieszkńców kolo krórych mieszkam. Jestem szcześliwa że mieszkam w takim cudownym, wyciszonym miejscu zdala od dużych budynków i innych rzeczy ktore znajduja sie w mieście
2009-10-27T16:39:37+01:00
Moim ulubionym miejscem wypoczynku jest wieś. Można odpocząć od codziennych kłopotów i hałasów miejskich. Na wsi jest zdrowsze powietrze, a w mieście pełno dymów z kominów fabryk. Lubię spacerować po lesie, albo poleniuchować pod drzewem. Nawet na wsi można znaleźć zajęcie dla siebie choćby nawet dojenie krów :P