Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:25:00+01:00
Moze to być również anczenie doslowne. mamy szukać przyjaciól tam gdzie są weseli i radości ludzie , a nie tam gdzie sami smutni wiecznie przygnębieni./
chodzi w tym o to że ludzie źli nie znjaą milych rzeczy
2010-03-19T18:25:08+01:00
Mysle ze w tych slowach chodzi o to ze ludzie dobrzy sa weseli dlatego spiewaja sobie piosenki natomiast ludzie zli sa ponurzy i nie spiewaja