Odpowiedzi

2010-03-19T18:27:40+01:00
Ponieważ obligacje są to papiery wartościowe które mówią o tym ile pieniędzy pożyczyliśmy państwu i państwu musi nam wrócić włożone pieniądze z oprocentowaniem
2010-03-19T18:28:25+01:00
Ponieważ na obligacjach procenty rosną i tym samym nie mamy się co martwic o utratę pieniędzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:29:46+01:00
Kupując obligacje nie stracimy pieniędzy ponieważ, emitentem jest państwo, które zapewnia bezpieczeństwo inwestycji.
Skarb Państwa stale potrzebuje środków na bieżące funkcjonowanie i pokrycie niedoborów budżetowych.