Odpowiedzi

2010-03-19T18:31:00+01:00
To znc zeby patrzec na innych jak sie patrzy na siebie. Ze sobie by sie czegos nie zrobilo i tak samo nei zrobiło by sie tego drugiemu człowiekowi.
2010-03-19T18:31:24+01:00
Oznacza to, że siebie samego szanujesz szanuj bliźniego.Czyli np.Sam nie chcesz się ubrudzić, nie brudź kogoś innego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:49:18+01:00
.To oznacza kochać kogoś jak siebie samego. Jest to jedne z 10 przykazań. Chodzi w nim o to aby szanować innych ludzi, troszczyć się o nich,pomagać im gdy są w trudnej sytuacji itp.