Odpowiedzi

2010-03-19T18:38:13+01:00
1.prasa
zalety:jestemy na biezaco z informacjami,polepszamy swoje czytanie
wady:prasa nadrusza swery osobiste ,pornogafia
3.telewizja
alety:uku.turalnie siebie,biezace informacje,
wady:pornografia,wulgaryzm
4.internet:bizeace żródło informacji,spósób na poszerzenie wiedzy,pomoc w nauce
wady;cyber przemoc,pornografia,
2:radio
zalety:zródło informacji
wady??nie znam zadnych
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T18:46:41+01:00
Prasa
wady:zanieczyszczenie środowiska
zalety: łatwo dostępna, rozwija wyobraźnie, rzetelne artykuły

Radio
wady:ogólnie dostępne
zalety:dostępne, sprawdzone informacje

Telewizja
wady:przeciwdziała rozwojowi wyobraźni
zalety:wygoda

Internet
wady:ogranicza myślenie, uzależnia, informacje podawane w internecie nie zawsze są prawdziwe
zalety:szybki, dostępny,
2 5 2