Zakopane lezy w pasie .............
Warszawa lezy w pasie.............
Czestochowa lezy w pasie...........
Gdansk lezy w pasie................
Mikołajki leza w pasie............
Jelenia Góra lezy w pasie............
błagam pomocy!
daje mało pkt bo nie mam ich za wiele

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T18:47:22+01:00
Zakopane lezy w pasie .gór............
Warszawa lezy w pasie..nizin...........
Czestochowa lezy w pasie..wyżyn.........
Gdansk lezy w pasie....pobrzeży............
Mikołajki leza w pasie....pojezierzy........
Jelenia Góra lezy w pasie..kotlin..........
błagam pomocy!
daje mało pkt bo nie mam ich za wiele
17 4 17
2010-03-19T18:49:26+01:00
Zakopane lezy w pasie gór.
Warszawa lezy w pasie nizin
Czestochowa lezy w pasie wyżyn
Gdansk lezy w pasie pobrzeży
Mikołajki leza w pasie pojezierzy
Jelenia Góra lezy w pasie kotlin


pzdr:D)
:D
80 4 80
2010-03-19T19:03:02+01:00
- GÓR
- NIZIN
- WYŻYN
- POBRZEŻY
- POJEZIERZY
- KOTLIN

pOZDRAWIAM I LICZĘ NA NAJ!
69 2 69