Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T18:39:57+01:00
Zguba papierosowa
Zguba papierosów zbiera dziś krwawe żniwo
Tysiące z paczek stosów spalane przez ogniwo

Ludzkość się dusi, umiera
Papieros zwycięża, ogrywa do zera
Niszczy wszystko, w organizmie szok
Pozostał ci już tylko z mostu skok

Ten z pozoru mały wróg
W sile niszczącej więcej niż sam byś mógł
Czy dostrzegasz innych wśród papierosowych smug?
To my- niepalący, jeszcze życia chcący
Boś ty swoje zdrowie już zniszczył doszczętnie

I choć rozmawiamy o tym niechętnie
Rzuć palenie człowiecza istoto
Bo w dzisiejszym świecie palić- być ciotą
1 5 1
2010-03-19T18:42:22+01:00
Papierosy
Sa zabojcze,
śmierdza dymem,
zabijaja nas od wewnatrz.
Tylko jeden a zbije,
tylko paczka i po kasie,
tylko lata i po ju po nas.
czasem warto przystanac,nie palic,
silna wole trzeba mniec a byz z tym nałogirm
ludzkim wrogiem ,
na wojne isc.
1 5 1
2010-03-19T18:44:47+01:00
Każdy świat ma wiele wcieleń
nieodzowny jest jak zieleń
lecz czy widzisz to wybrańcu?
szaro bury dym, palacz?
czy wiesz co to oznacz?
palisz ciągle i bez przerwy
po świecie chodzisz bez werwy
palaczu czy znasz ten świat
czy trzymasz z innymi jak jeden brat?
zabija cie ogień, papierosowa siła
tnie twe wnętrzności jak hilurgiczna piła?
czy znasz to uczucie palaczu?

1 5 1