Odpowiedzi

2010-03-19T18:43:37+01:00
Może się znaleźć temat Adasia jako detektywa.Można wypisać jego dokonania.Podsumować jakoś. I wywiesić ankietę. Czy ta gazetka się podobała.U mnie było podobnie. Jakieś ciekawostki jeszcze na ten temat mieliśmy.

Albo Adasia jako takiego przykładowego ucznia.Porównać jego i nas.Też jakoś podsumować.
7 4 7
2010-03-19T18:44:20+01:00
1.Charakterystyka bohaterów.
2.Dalsze przygody bohaterów.
3.List do Adama, z prośbą o rozwiązanie tajemniczej zagadki.
Mam nadzieję,że choć trochę pomogłam. ;)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:51:41+01:00
1.Napisz inne zakończenie książki pt."Szatan z siódmej klasy"
2.Napisz charakterystykę Adama Cisowskiego.
3.Czy podobała ci się książka K.Makuszyńskiego '' Szatan z siódmej klasy'' ?Odpowiedź uzasadnij.
4.Napisz list do głównego bohatera i pochwal go w nim za umiejętnośc rozwiązywania zagadek.
8 4 8