Odpowiedzi

2010-03-19T18:52:46+01:00
W ciagu 2,5h pociag przejechal 225.Ile kilometrów przejedzie z ta sama predkoscia w czsie 1,5h.
Odp.wydaje mi sie ze to opowiedz D 135
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:56:55+01:00
Ob=50
Ob=a+b+c
a=b
Ob=2a+c
a=3x-4
c=4x
50=2(3x-4)+4x
50=6x-8+4x
50=10x-8
10x=50+8
10x=58 /:10
x=5,8

4x=4*5,8
4x=23,2

odpowiedź: B
22 3 22
2010-03-19T19:05:07+01:00
3x-4+3x-4+4x=50
10x=58 /10
x=5,8
Odp:A
5 3 5