Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T18:56:19+01:00
X-cena małego haczyka
x+7- cena dużego haczyka
6x+8(x+0.07)=3,50
6x+8x+0,56=3,50
14x-0,56=3,50
14=3,50 - 0,56
14x=2,94/:14
x= 0,21=21gr - cena małego haczyka
28 gr - cena dużego haczyka

Odp: Mały haczyk kosztuję 21gr , duży haczyk kosztuję 28gr.

Liczę na Naj :):)
193 4 193
2010-03-19T18:56:32+01:00
3,50zł= 350gr

x-mały haczyk
x+7-duzy haczyk

8*(x+7gr) + 6x= 350gr

8x+56gr + 6x= 350gr

14x=294gr

x=21gr-cena małego haczyka

x+7=28gr cena duzego haczyka
60 3 60
2010-03-19T19:23:40+01:00
A-cena małego haczyka
a+7- cena dużego haczyka
6a+8(a+0.07)=3,50
6a+8x+0,56=3,50
14x-0,56=3,50
14=3,50 - 0,56
14a=2,94/:14
a= 0,21=21gr - cena małego
28 gr - cena dużego

48 3 48