Mam kilka pytań:
1. Wymień dwa hasła pod ktorymi w wyszukiwarce internetowej znajdziesz informacje o zbieraniu znaczków.
2. Dlaczego w słowniku wyraz wiatraczek bedzie umieszczeony po wyrazie wiatr.?
3.W jakim słowniku znajdziesz wyjaśnienie dlaczego wyraz słońce raz jest pisany wielką a raz małą literą?

3

Odpowiedzi

2010-03-19T19:02:53+01:00
Znaczki zapaleńcy.pl
znaczkomania.pl
zbieranie znaczków. pl

ponieważ ten wyraz jest utworzony od wiatru. czyli jest jego zdrobnieniem



słownik poprawnej polszczyzny
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:03:49+01:00
1. filatelistyka, znaczki pocztowe
2.wiatr będzie pierwszy bo po r nic nie ma a w wiatraczek jest jeszcze a
3.j. polskiego
5 3 5
2010-03-19T19:04:12+01:00
1.
-Klaser ze znaczkami,
-Zbieranie znaczków.

2.Ponieważ w słowniku wyrazu są umieszczone alfabetycznie.

3.Słownik języka polskiego lub słownik gramatyki języka polskiego.
1 3 1