Spośród podanych niżej zdarzeń wybierz te, które rzeczywiście składają na dramatyczną historię młodego Jacka Soplicy .
a) Prośba o rękę Ewy
b)Wyprawa na wojnę prywatną przeciwko Stolnikowi
c) Pożegnanie z Ewą
d) Prośba o radę Jacka w sprawie wydania Ewy z Kasztelanica
e)Czarna polewka dla Jacka
f) Pojedynek ze Stolnikiem
g) Małżeństwo Jacka z ubogą dziewczyną i narodziny Tadeusza
h) Pijaństwo Jacka i cierpienia duchowe
i) Zmowa z Moskalami i wspólny z nimi szturm na zamek Stolnika

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:03:18+01:00
2010-03-19T19:05:09+01:00