Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:05:59+01:00
Car- samochód
flower- kwiatek
girl-dziewczyna
boy-chłopak
dad-tata
sister-siostra
school-szkoła
1 5 1
2010-03-19T19:06:06+01:00
Car-samochód
flower-kwiat
girl-dziewczyna
boy-chłopak
dad-tata
sister-siostra
school-szkoła
1 5 1
2010-03-19T19:06:37+01:00
Car - samochód
flower - kwiat
girl - dziewczyna
boy - chłopiec
dad -Ojciec
sister - siostra
school - szkoła
1 5 1