Odpowiedzi

2010-03-19T19:11:08+01:00
M. mapa zegar
D. mapy zagara
C. mapie zegarowi
B. mapę zegar
N. mapą zegarem
Msc. mapie zegarze
W. mapo zegarze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:12:09+01:00
MAPA:
M-kto co- mapa||mapy
D-kogo czego-mapy||map
C-komu czemu-mapie||mapom
B-kogo co-mapę||mapy
N-z kim z czym-mapą||mapami
Msc-o kim o czym-mapie||mapach
W-mapo||mapy

ZEGAR
M-Kto co -zegar||Zegary
D-kogo czego-zegara||zegarów
C-komu czemu-zegarowi||zegarom
B-kogo co-zegar||zegary
N-z kim z czym-zegarem||zegarami
Msc-o kim o czym-zegarze||zegarach
W-zegarze|| zegary
2010-03-19T19:18:12+01:00
L.poj.
M.mapa
D.mapy
C.mapie
B.mapę
N.mapą
Msc.mapie
W.mapo !

l.mn.
M.mapy
D.map
C.mapą
B.mapy
N.mapami
Msc.mapach
W.mapy !

l.poj.
M.zegar
D.zegara
C.zegarze
B.zegar
N.zegarem
Msc.zegarze
W.zegarze !

l.mn.
M.zegary
D.zegarów
C.zegarom
B.zegary
N.zegarami
Msc.zegarach
W.zegary !
1 5 1