Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:15:21+01:00
Stanąć w szranki-stanąć do boju
Podnieść rękawicę- podejmować wyzwanie
bastion-element umocnień,który był wznoszony na załamaniach obwałowania twierdzy.
pasowanie na rycerza-nadanie giermkowi rzęmiosła,godności rycerza,
mizerkordia-krótki przyrząd który służył do tego aby dobić przeciwnika, rannego
kolczupa-zbroja
przyłbica-hełm
giermek-pomocnik rycerza średniowiecznego
11 1 11
2010-03-19T19:15:37+01:00
1. narazić się
2.podjąć wyzwanie
3.umocnienie fortyfikacji (takiego obronnego budynku)
4. no to chyba wiadomo ^_^
5.mizerykordia? sztylet (nóż)
6.eee... chyba chodzi o kołczugę... to jest zbroja
7.to taka jakkby klapka na hełmie rycerza (zasłania oczy)
8. służący rycerza
2 3 2
2010-03-19T19:20:22+01:00
Stanąć w szranku -Stanąć do bitwy
Podnieść rękawicę- przyjąć wyzwanie do walki
bastion-element fortyfikacji
pasowanie na rycerza-nadaje giermkowi tytół rycerza
mizerkordia-wąski sztylet słurzący do dobijania martwego
kolczupa-zwana inaczej pancerzem kolczym
przyłbica-rodzaj hełmu
giermek-pomocnik średniowiecznego rycerza
2 5 2