Odpowiedzi

2010-03-19T19:17:48+01:00
Droga Aniu bardzo chciałabym wybrać się na twoje przyjęcie imieninowe ale niestety nie mogę i jest mi bardzo przykro z tego powodu. Bardzo cię przepraszam i proszę nie gniewaj się na mnie może innym razem. pozdrawiam;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:17:55+01:00
Przepraszam ale nie będę mogła przyjść na ptzyjęcie urodzinowe.
Ponieważ jadę do babci. I z jednego powodu muszę tam jechać...
Mam nadzieję że się nie obrazisz!;DD:D:
2010-03-19T19:21:24+01:00
Przepraszam,że nie mogę przyjśc na Twoje imieniny.Bardzo bym chciał,lecz nie mogę...wiesz...że mi bardzo zalezy.Nadrobimy to (np.w sobotę)Nie gniewaj się na mnie...proszę ;)