Odpowiedzi

2010-03-19T19:20:00+01:00
Przed Trubunałem Stanu może stanąć prezydent, premier lub minister podjerzany o złamanie praw lubi konstytucji.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:20:07+01:00
Członkowie Rady Ministrów ponoszą odpowiedzialność przed Trybunałem Stanu za naruszenie konstytucji, prawa lub ustaw a także za przestępstwa popełnione w związku z zajmowanym stanowiskiem oraz inne .
Odpowiedzialność przed Trybunałem Stanu ponoszą również posłowie i senatorowie oraz prezydent.
15 4 15