Odpowiedzi

2010-03-19T19:19:56+01:00
1. Pozytywne : szybki dostęp do sklepów, duża ilość sasiadów xd
Negatywne: dużo aut, które zanieczyszczaja powietrz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:25:35+01:00
Pozytywne z pewnością będą to :

-dobra komunikacja (autobusowa,tramwajowa)
-bardzo dobry zasięg sieci komórkowych,
-szybki transport na terenie miasta,
-łatwość w znalezieniu pracy,
-dostęp do różnych artykułów spożywczych(dobrych renomowanych firm)
-centra handlowe,
-komunikacja miejska,
-kanalizacja,
-internaty,
-stołówki,
-przychodnie,szpitale,
-przytułki dla bezdomnych,
-hospicja,
-schroniska dla zwierząt,
-oczyszczalnie ścieków.

Negatywne:

-spalarnie,
-fabryki,
-zwiększona ilość zanieczyszczeń,
-bardziej zanieczyszczone powietrze,
-złe warunki do hodowli zwierząt i upraw ziemnych
-zwiększona ilość odpadów,
-wiele stacji benzynowych,

-
2010-03-19T19:28:43+01:00
pozytywne :

- dostępność wszystkich usług np. lekarz specjalista
- możliwość zatrudnienia
- możliwość większego rozwijania się


negatywne :

- rozwój depresji
- większa przestępczość
- nie zbyt dobre kontakty międzyludzkie