Odpowiedzi

2010-03-19T19:23:48+01:00
Podziel kartke na dwie części na jednej namaluj np. śpiącego człowieka w łóżku przy zapalonym telewizorze a po drugiej stronie człowieka który śpi przy wyłączonym TV
8 4 8
2010-03-19T19:23:57+01:00
" Popatrz ... , przyjrzyj się ... czy tak wygląda twoje środowisko ???"

Podałam pomysł jakby co
Pozdrawiam :)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:25:15+01:00
Ziemia ma też uczucia, pomóżmy jej!!!!
1 5 1