Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:29:52+01:00
A) 1/2 x = 1/3 x - 1
1/2x-1/3x=-1
1/6x=-1/:1/6
x=-6

b) 1/2 - x = - 1/2x
-x+1/2x=-1/2
-0,5x=-1,2/:(-0,5)
x=1

c) 1/2 x +1/5 x - 1/10 x = 2
3/5x=2/: 3/5
x=10/3
x=3 i 1/3

licze na naj;);*
1 1 1
2010-03-19T19:32:44+01:00
A) 1/2 x = 1/3 x - 1
1/2x-1/3x=-1
3/6x-2/6x=-1
1/6x=-1/*6
x=-6
b) 1/2 - x = - 1/2x
-x+1/2x=-1/2
-1/2x=-1/2/*(-2)
x=1
c) 1/2 x +1/5 x - 1/10 x = 2
5/10x+2/10x-1/10x=2
6/10x=2 /*10
6x=20/:6
x=3 2/6
x=3 1/3

licze na naj ;)
2010-03-19T19:59:18+01:00
1/2 x = 1/3 x - 1
-1 + 1/3x = 1/2x
-1 = 1/2x - 1/3x
-1 = 1/6x
x = -1 : 1/6
x = -6

1/2 - x = - 1/2x
1/2 = -1/2x + x
1/2 = 1/2x
x = 1/2 : 1/2
x = 1

1/2 x +1/5 x - 1/10 x = 2
6/10x = 2
x = 2 : 6/10
x = 3 i 1/3