Odpowiedzi

2009-10-27T16:32:37+01:00
A) osie symetrii to przekątne

b) x-bok rombu ( w rombie wszystkie mają taką samą długość)

4²+3²=x²
16+9=x²
25=x²
5=x

obwód: 4*5=20
4 5 4
2009-10-27T16:35:56+01:00
3²+4²=c²
9+16=c²
c²=25//√
c=5
4*5=20
obwód wynosi 20

osie symetri to przekątne
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:38:47+01:00
Zrób to tak: nary suj kreskę poziomą o długosci 8 cm zaznacz śodek tej kreski przetnij ją w połowie kreską pionową o długości 6 cm,ale tak zeby po obyu stronach kreski było po 3 cm połącz końce kresek i masz gotowy romb pole=½d₁d₂=½×6×8=24cm² p=a²√3:4 24=a²√3:4 a=7,44 obwód=4 ×7,44=29,76 cm te przekątne są osiami symetrii
6 4 6