Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:36:11+01:00
Samolot naddźwiękowy porusza się z prędkością przekraczającą prędkość dźwięku, więc "wyprzedza" on wytwarzany przez siebie hałas. Gdyby leciał w naszą stronę najpierw do nas doleci, a dopiero potem usłyszymy głos świadczący o jego przelocie. Porusza się z prędkością przekraczającą prędkość dźwięku
27 4 27
2010-03-19T19:36:42+01:00
Predkosc samolotu jest wieksza od predkosc dzwieku
20 3 20