Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:33:59+01:00
N - liczba parzysta
Mamy
n +(n+2)+(n+4) +(n +6) = 204
4n + 12 = 204
4n = 204 - 12 = 192
n = 192 : 4 = 48
Odp. 48,50,52,54.
2 4 2
2010-03-19T19:34:26+01:00
N- liczba nieparzysta
n+1+n+3+n+5+n+7=204
4n=188 /4
n=47

I liczba=48
II liczba=50
IIIliczba-=52
IV liczba=54
1 4 1
2010-03-19T19:49:26+01:00
204-12=192
192:4=48- PIERWSZA LICZBA
48+2=50-DRUGA LICZBA
50+2=52-TRZECIA LICZBA
52+2=54-CZWARTA LICZBA
1 3 1