Odpowiedzi

2009-10-27T16:32:14+01:00
2009-10-27T16:33:27+01:00
Do bibi przeczytał bym o mękach męczenników i przy nich moje problemy stały by się błachostką.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:43:39+01:00
- moze do tego jak rodzil sie pan Jezus i jakie to bylo szesliwe
- do slow nie lekajcie sie bog jest zawsze z wami
- albo do tego gdy pan Jezus został ukrzyżowany i jak on cierpial za nas i nasze problemy to nic