Odpowiedzi

2010-03-19T19:33:25+01:00
Poniewaz kiedy poczuja ze ziemia drzy to wiedza ze wrog sie zbliza.
Im bardziej ziemia drzy tym wrog jest blizej
1 5 1
2010-03-19T19:33:41+01:00
W celu usłyszenia drgań ziemi. Większe drgania są wtedy kiedy nadjeżdzącące konie są bliżej. Drgania ziemi stają się przez stukot kopyt nadjeżdżających zwierząt.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:34:34+01:00
Robią to, ponieważ chcą sprawdzić czy podłoże drga. Jeżeli tak to jeźcy są blisko.
1 1 1