1. W skład Układu Słonecznego wchodza rozne obiekty.
a. Jedyna w ukladzie slonecznym gwiazda to .............
b.Wokoł słonca kraza 8 stosunkowo duzych obiektow, ktore nazywamy ...........
c.Wokól niektorych planet kraza inne obiekty nawywane..........
d. czasami w poblizu slonca pojawia sie obiekt z charakterystycznym ogonem.to .................
e. W czasie pomiedzy orbitami marsa i jowisza krazy wokol śłonca najwiecej ....................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:38:05+01:00
A. Słońce
b.planetami
c.naturalnymi satelitami lub po prostu satelitami
d. kometa
e. planetoid
2010-03-19T19:39:27+01:00
A. Słońce
b. planetami
c. ? (chyba: księżycami)
d.kometa
e. planetoid