Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:34:14+01:00
Rodzina jest najważniejszą jednostką społeczną ponieważ to rodzina powinna być dla nas najważniejsza.To na niej mamy poparcie.Dzięki rodzinie naszym rodzicom jesteśmy my.
1 5 1
2009-10-27T17:23:55+01:00
2009-10-27T21:10:31+01:00
Rodzina jest najwazniejsza jednostka spoleczna poniewaz rodzina daje podstawe istnienia kazdego ze spoleczenstw. Kazdy jest czlonkiem danej rodziny jest to zjawisko pierwotne. Rodzina pelni wiele funkcji-
-prokreacyjna- zapewnia dalsze istnienie spoleczenstwa.
ekonomiczna-prowadzenie gospodarstwa
socjalizacyjna-przygotowuje mlodsze pokolenie do zycia w spoleczenstwie
kulturowa- przekazuje dzieciom tradycje i normy panujace w danym spoleczenswie
1 5 1