Odpowiedzi

2010-03-19T19:40:24+01:00
Ciało emitujące 24 Hz i 15 000 Hz (czyli 15 kHz)

Mam nadzieję, że pomogłem :)
21 4 21
2010-03-19T19:41:08+01:00
Dźwięk słyszalny dla ucha wydaje ciało drgające z częstotliwością 24 Hz.
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:44:20+01:00
2 i 3 ciało wydaje dźwięk słyszalny dla ucha ludzkiego dla tego ,że drga z częstotliwością mieszczącą się w zakresie częstotliwości słyszalnych dla ucha ludzkiego
24 4 24