Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:56:02+01:00
Co trzeba z tym zrobić???
Jeśli przetłumaczyć to będzie to tak:
Zwierzę żyje w Meksycku i Ameryce. Je ono onsekty,szczuty i myszy, i moze zjeść małe ptaki. Ma 8 pomarańczowo czarnych nóg i 8 oczu. Może żyć 30 lat.
A jeśli chodzi o to czy dobrze napiaane to; bardzo dobzre.
2010-03-19T19:57:23+01:00
Pomarańczowo-kneed tarantula
To zwierzę żyje w Meksyku i Ameryce Południowej. Zjada owady, szczury, myszy, ANC może jeść małe ptaki. It's got osiem pomarańczowe i czarne nogi, a osiem oczu. Może żyć na trzydzieści lat.