Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:53:36+01:00
Ciągle drapę się po plecach, ponieważ tydzień temu dostałam wysypkkę.
Bardzo niepokoję się o mojeoceny bo materiały są coraz to trudniejsze.
Rano ubieram się, a potem idę do szkoły.
2010-03-19T19:53:44+01:00
Mój piesek lubi gdy drapie się go pod bródką.
Mama niepokoi się o swoje młodsze dziecko.
Należało by się teraz ubierać na fioletowo bierzcie przykład z Miley Cyrus
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T19:53:48+01:00
Gdy rano wstaje, ubieram się do szkoły.

Gdy moja koleżanka jest chora, niepokoję sie o jej zdrowie.

Gdy swędzi mnie ręka to drapie się.