Odpowiedzi

2010-03-19T19:54:43+01:00
*-kwadrat
TT-pi

V=TTr*H
640TT=TTr*10 /TT
640=r*10 /10
r*=64
r=8


d=2r
d=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:54:57+01:00
V = PP * H
V = πr² * H
640π = πr² * 10 / : 10
64π = πr² / : π
64 = r²
r = √64
r = 8 cm

d= 2r = 2 * 8 = 16 cm

odp: srednica podstawy walca ma 16cm dlugosci.
2010-03-19T20:00:31+01:00
V = 640π cm3
H = 10 cm

V = πr²H
640π cm3 = πr² 10 cm / : π
640 cm³ = r² 10cm / : 10 cm
64 cm² = r²
r = 8
d = 2*8
d = 16

d - średnica
r - promień