Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T19:56:08+01:00
2010-03-19T20:31:40+01:00
Zad.23:

a=4
b=8
h=?
a²+b²=h²
4²+8²=h²
16+64=h₂
80=h²
h²=80 /√
h=√80
h=4√5

P=(a+b)*h(kreska ułamkowa)2=
=(4+8)*4√5(kreska ułamkowa)2=
=12[skraca się z 2]*4√5(kreska ułamkowa)2[skraca się z 12]=
=6*4√5=
=24√5[j²]



Zad.24:

1.
a=8
r=a:2
r=4
5²-4²=x²
25-16=x²
9=x²
x²=9 /√
x=3

2.
10²+8²=y²
100+64=y²
164=y²
y²=164 /√
y=√164
y=2√41

3.
12²-10²=½z²
144-100=½z²
44=½z²
½z²=44 /√
½z=√44
½z=2√11




Ps.Proszę bardzo :) Liczę na "Naj"
1 5 1