Odpowiedzi

2010-03-19T20:00:31+01:00
Pw= pi R ^2
PK= 12 pi mm
12 pi mm= 37,66 mm=3,8 cm ^2
Pw= 3,8*120=456cm^3*0,5g=912g+0,912 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:02:01+01:00
D = 2,4cm
r = 1,2m (1/2 d)

PP = πr²
PP = (1,44π) cm²

V = PP * H
V = 1,44π * 120
V = (172,8π) cm³
V ≈ 172,8 * 3,14 = 542,592cm³

542,592 * 0,5 = 271,296g <-- waga calego kija

odp. drewniany kij od miotły waży 271,296g.
2010-03-19T20:06:09+01:00
V = Pi promień kwadrat razy wysokość
V = 1,2 Pi kwadrat razy 120
V = 1,44 PI razy 120
V = 172,80 PI
V = 172,80 razy 3,14
V = 542,596 cm3

1 cm3 ----- 0,5 g
542,596 cm3 ----- x

x = 542,596 * 0,5
x = 217,298 g <------------- tyle waży kij ! :D