Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T20:03:42+01:00
36:obecny wiek mamy
15:obecny wiek córki
15x:wiek mamy za 15 lat

36+15x+15
15x=36+15
15x=51/:15
x=3,4

odp:za 3,4 lat mama będzie 2 razy starsza od córki.


pozdrawiam!;)

liczę na naj!;)
1 1 1
2010-03-19T20:16:56+01:00
W wieku 42 lat matki corka bedzie miala 21 lat ...czyli matka bedzie 2 razy starsza
odp.6 lat:)
36+6=42
15+6=21

1 5 1