Odpowiedzi

2010-03-19T20:15:18+01:00
To juz sa argumenty. AS poczatek jest banalny to sama napiszesz

Ja uwazam ze warto przeczytac pana tadeusza. Gdyz jest tam zawartych bardzo duzo opisów np. przyrody lub obrazów. W kazdym rozdziale dokladnie jest opisane miejsce w którym sie w tym czasie w wyobrazni znajdujemy. Mozemy wiec nauczyc sie lepiej pisac wypracowania.

A poza tym przeczytanie tej ksiazki sie oplaca. Wiem ze to moze zabrzmic troche dziwnie, lecz moim zdanie trzeba ja przeczytac, BO CZESTO POJAWIAJA sie z tej lektury pytania na sprawdzianie gimnazjalnym. Wiec jesli ja przeczytasz to napewno z korzyscia dla siebie.

Kolejnym argumentem jest ciekawa historia, opisana w "p. t.". Jest to historia szlachecka dlatego mozemy poznac zycie w tamtejszym okresie. Czyli obyczje trzdycje jedzenie. Na przykład zarzucenike chustki na glowe ukochanego wypowiadajac słowa :jam ci mój" co go ratuje od smierci.



To sama pisałam ;) licze na naj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:18:58+01:00
Według mnie warto czytać Pana Tadeusza, ponieważ jest to epopeja narodowa. Zawiera wiele faktów historycznych.W książce tej opisany jest piękny opis przyrody.
Dzięki czytaniu Pana Tadeusza poznajemy kulturę i obyczaje szlacheckie dawnych ludzi.


Mam nadzieję, że pomogłam :)