Odpowiedzi

2010-03-19T20:15:43+01:00
1.Czarny koń-ktoś, kto niespodziewanie zwycięża w rywalizacji lub ma decydujący wpływ na bieg wydarzeń
2.Kozioł ofiarny- osoba która jest męczona
3.Męki Tantala- straszne cierpienie
4.Mieć końskie zdrowie- ktoś kto jest odporny na choroby
5.Mól książkowy - osoba która cały czas siebi z nosem w książkach
6.Robić wodę z mózgu - oszukiwać
7.Sąd Parysa- sytuacja, w której bardzo trudno podjąć decyzje
8.Serce jak dzwon- być zdrowym
9.Spływa po kimś jak woda po kaczce- osoba która nic sobie nie robi z danej sytuacji
10.Trąba jerychońska-ktoś głośny wrzeszczący bez celu

pozdrawiam ;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:29:57+01:00
1 czarny koń - nieoczekiwany zwycięzca czegoś, osoba w niespodziewany a znaczący sposób wpływająca na rozwój wydarzeń.
2 ktoś na kogo rzuca się całą odpowiedzialność za czyny popełnione przez innych
3 Męki Tantala - cierpienie z pragnienie posiadania rzeczy
4 dobre zdrowie , silny organizm
5 osoba która uwielbia czytać książki
6 ogłupiać kogoś.
7Sąd Parysa – sytuacja, w której trudno podjąć odpowiednią decyzję
8 Serce jak dzwon- być zdrowym
9To oznacza, że kogoś kompletnie coś nie obchodzi, ma to gdzieś, nie dociera to do niego i nie zwraca na to uwagi.
10 Traba jerychonska - oznacza kogos glosnego, wrzeszczacego bez celu
5 5 5